13. října 2014

Bábovka naruby


Ponožky naruby a paštika, která úplně neni paštika.
Jsem rozbitá. Fakt. Neni to tak dávno, co jsem se hrabošila v úložným prostoru pro asi šedesát párů podzimních bot (vždycky se raduju, že sou jakože nový, když jsem je půl roku neviděla), nějak jsem se přepočítala a zůstala jsem takzvaně "štronzo". Rup. Kapačky, rehabilitace, dobroš.

Na rehabilitaci mi to je děsně nepříjemný. Hlavička, ručičky, nožičky, bedýrka, nebolí? Mračim se na něj. Poslední dobou mi neni vůbec "hej" a ten den, kdy jsem byla poprvý v rehabilitační posilovně jsem byla nesvá. Vstávala jsem v 6:15, naruby sem si oblíkla svůj boží rudej hábit i kalhotky a s všudypřítomnejma cedulkama, vesele trčícíma na všechny strany, jsem šla do práce. Z práce běžim na rehabilitaci, zapomněla jsem si boty na cvíčo, tak ťapu v ponožkách. Jenomže tam asi patnáct lidí a já tam přijdu v každý jiný ponožce. Jedna šedá se zmrzlinama a druhá růžová s kočkou. Paní cvičitelka je moc milá a řikala: "Teď slečnó zmrzlinkou poprosím dopředu a kočičkama dozadu," přijdu si jak kretén a snažim se přitom "zpevnit svalíky v bříšku".

Odcházim. V tramvaji zjišťuju, že sem tam nechala červenej hábit. Všechno ostatní je furt obráceně.

Dneska je to třináctej den, co jsem vegan. Myslela sem si dycky, že vegani jsou děsný hipíci, co seděj v rohu, rozebíraj testování na zvířatech, nemyjou se a smrdí. Dobře, asi to tak neni. Dokonce musim říct, že když nejde o takový ty "ultras", tak jsou docela v pohodě. Třináctej den nejim maso ani mléčný výrobky a neni to úplně jednoduchý, když jsou všichni kolem samý masožrouti. O víkendu se grilovalo prase, všichni okolo mě tančili, chrochtali a nosili mi plátky voňavýho vepřovyho až pod nos. Otráveně jsem žvejkala papriku, jinej než bylinkovej dresing (s jogurtem), nebyl!

Maso a sýry mi chyběj. Nemusim ho mít každej den, ale chybí mi to. Na druhou stranu mi zdravotně nebylo nikdy líp (záda jsem si zničila jako masožrout ještě!). Přemejšlim, co budu dělat večer, asi si zase koupim lahev vína a budu čučet na filmy, nebo z vokna. A nebo se můžu jít projít, protože běhat nesmim. Jakej si mám pustit film?

PS: Neumim stahovat filmy. Ani hudbu. Takže nejlíp něco někde onlajn.
PSdvě: Byli jste volit? Já jo, a jela jsem kvůli tomu domu, kde jsem hlášená. Zvolila jsem neplatně, no comment, málem jsem do urny hodila občanku a pak jsme s mámou ty neúspěšný volby oslavily dvěma litrama vína. Takže vlastně boží.
Moje oblíbená hláška posledních dní a moje láska chlupatá: Gábin.


Žádné komentáře:

Okomentovat